Még mindig mind map

2010.02.10. 20:35

Folytattam mind map tanulmányaimat. Próbáltam példákat találni jó mind mapekre, amik érdekelnek is, gondoltam megcsinálom mielőtt megnézném, aztán összehasonlítom. Rákerestem a neten mindenféle learn by examples lehetőségekre, tutorialokra, de nem igazán találtam jót. Aztán megszereztem Tony Buzan: The Mind Map Book-ját, nézegettem, lapozgattam, és rá kell jönnöm, hogy nincs királyi út, muszáj végigolvasnom. Ha lesz erőm és energiám megpróbálom a Stephen Pierce által szorgalmazott módszert, és mind map segítségével fogok könyvet olvasni. Mind map könyvet mind mappel, nem is rossz.

Olvasgatás közben rájöttem, hogy azt sem úszom meg, hogy ne tanuljak az agyról, arról, hogyan tanulunk, mi hatékony és mi kevésbé. Nyilván arról akarnak meggyőzni, hogy a mind map pont olyan formátum, amit az agy szeret. Lehet, hogy hagyom magam. Na olvasok...

A bejegyzés trackback címe:

https://konnektor.blog.hu/api/trackback/id/tr711747556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása